onsdag 7 mars 2012

Tankar från en tandläkarstol...


Det finns saker som förgyller livet, som sätter guldkant på tillvaron och som får oss att lyfta lite från markytan. Som får oss att växa, må bra och trivas. Ja, ni vet, familjen, semestern, vårens ankomst och den lyckade fisketuren... Saker som vi gärna skriver om på den här bloggen. Men så finns det händelser i livet som ingen vill skryta om, som ingen gläds åt, som vi gärna glömmer. I denna blogg kommer du därför sannolikt aldrig få läsa om...

Den perfekta rotfyllningen...

det lyckade kamremsbytet...

eller den rättvisa p-boten.





2 kommentarer:

Anna sa...

Om jag någon gång lyckas med en rotfyllning lovar jag härmed att skiva om den!
På hedersord!

Marie sa...

Jag har kanske en framför mig, men håller tummarna för att jag slipper. Bara namnet rotfyllning får mig att bli knäsvag.